Alimentación e saúde

A Escola dispón de cociña e un comedor independente onde cada día se elaboran e se serven os menús programados.

Durante este tempo un equipo de monitores faise cargo tanto da atención aos alumnos como da supervisión do servizo.

Para iso contamos con dúas empresas especializadas: Ixugajo, S.L. e Koremi

As nosas prioridades son:

• Asegurar unha dieta sa e equilibrada:
    Os nosos menús baséanse nas recomendacións da Consellería de Sanidade e as directrices establecidas por NAVES (Estratexia para a Nutrición, Actividade Física e Prevención da Obesidade) ditaminada pola Axencia de Seguridade Alimentaria. Contamos ademais co asesoramento dunha nutricionista á hora de deseñar o menú de cada mes. O menú escolar publícase mensualmente.
  • Previr posibles trastornos alimenticios:
    compartimos a preocupación dos pais por garantir o control e por iso o noso persoal de comedor fai un seguimento exhaustivo de cada alumno.
  • Estritos controis de calidade e seguridade:
    aseguramos unha calidade e control absolutos.
  • Dietas especiais.
    A pedimento das familias sérvense dietas pensadas para responder as necesidades de alumnos con alerxias, intolerancias ou recomendacións médicas, tratando de garantir que todos os alumnos se sintan integrados no comedor.
  • Promover bos hábitos:
    o comedor é tamén un ámbito educativo.

Información xeral

O comedor funciona todos os días lectivos a partir das 14:30 horas.

O prezo deste servizo é por día, é dicir, cada mes factúranse as comidas servidas.

Os alumnos que quedando a xantar na Escola non realicen actividades extraescolares, terán que asistir a estudo ata as 17:30.

Supervisora do centro: Clara Bernárdez Seoane

Modalidades de reserva

Diaria:
É necesario que cando os vosos fillos quedaren a comer nolo comuniquedes antes das 10:00, ben telefonicamente ben mediante unha nota escrita.

Fixos:
Aqueles días de semana que consideredes (por exemplo, os luns, martes…). Nese caso, se por calquera circunstancia non quedasen, é importante que nolo fagades saber igualmente.