Actividades extraescolares

As actividades, que están destinadas soamente aos alumnos, desenvólvense ao longo do curso. A empresa viguesa de servizos deportivos e de saúde: Koremi será a encargada da xestión das actividades. Todas elas coordinadas por Débora (Tlf. 6685 203 756).

Actividades do curso 2016-2017

Calendario de xenérico de actividades

Luns

(ESO)

Estudo

Notas importantes:

Este ano, a diferencia de cursos anteriores,  cabe destacar:

1. Educación Infantil: O comedor inclúe o coidado dos nenos/as ata as 17:30 horas.

2. Educación Primaria e ESO, o comedor inclúe o coidado dos nenos/as ata as 16:00 horas, todos aqueles que se queden no centro a partir desta hora deberán estar apuntados a algunha actividade ou ben ao “Estudo”.

3. Pola actividade de “Estudo” cobraranse 10 € por mes, independentemente do número de días que se asiste.

4. Agás os martes, non haberá servizo de autobús ás 17:30 h., polo que tódolos nenos/as deben ser recollidos antes desta hora.

5. Para que calquera alta ou baixa nunha actividade durante o curso teña validez, é preciso que ésta sexa comunicada na Escola por escrito antes do día 20 de cada mes.

6. Recordarvos que este curso as actividades extraescolares continuarán con normalidade durante o mes de xuño ata finalizar o curso.

Inscrición nas actividades