Comunicación Importante

Prezados amigos/as:

No Consello Escolar celebrado o pasado día 21 de maio aprobouse por unanimidade, a proposta do Equipo Directivo, a seguinte directriz e que agora poñemos en coñecemento das familias.

Na actualidade unha alta porcentaxe do alumnado é recollido polas respectivas familias ás horas de saída das clases xa que non son usuarios do servizo de transporte. En moitos casos constatamos que agardan á chegada dos pais nas instalacións da Escola, ben sexa no aparcamento ben sexa nos patios de recreo.

Tradicionalmente as instalacións do Centro permanecen abertas despois da xornada escolar para facilitar a recollida dos alumnos pero a responsabilidade da súa vixilancia non se pode estender de forma indefinida no tempo. Por ese motivo esa franxa horaria “fronteiriza” debe estar perfectamente definida, e as familias han ser coñecedoras de que pasados quince minutos, considerados de cortesía, da hora oficial da finalización do horario lectivo, a Escola non se responsabiliza da seguridade dos nenos que aínda continúen nos límites físicos do recinto.

Saúdos Cordiais

O Equipo Directivo