carrusel Infan 1

Escola Rosalía de Castro

Educamos a través da experiencia

“O neno que ten liberdade e oportunidade de manipular, desenvolve unha forte personalidade”; María Montessori

Espertando a curiosidade

Fomentamos a lectura como porta para comprender o mundo que nos rodea.

Espírito crítico

Educamos non só para asimilar coñecementos, senón para contrastar e comprobar a veracidade dos mesmos

Bachalerato

Vocación de futuro

“A innovación é o que distingue a un líder dun seguidor”. Steve Jobs.
Preparamos aos nosos alumnos para un mundo cambiante.

Living in English

English in action!

We teach in English in all school years from Infantil to Bachillerato.
We are an authorised Cambridge English exam centre.
Most of our students take Cambridge English certification to prove their level and achieve at least a B2 performance.

Novos desafíos novas solucións

Adaptámonos á “nova normalidade” para facilitar a aprendizaxe aos nosos alumnos baixo calquera circunstancia.

Renovación constante

Apostamos pola constante mellora das nosas instalacións coa fin de ofrecer a mellor contorna para facilitar a aprendizaxe.

Infantil

Traballamos dun xeito experiencial para lograr o desenvolvemento do alumnado, acorde ás necesidades dos nosos nenos e nenas.

Primaria

Cultivamos o interese por aprender, fomentando a lectura, a convivencia e o respecto polos outros.

Secundaria

Inspiramos o espírito crítico dos nosos alumnos, subliñando a importancia de estar informado e de investigar asentando as bases do coñecemento e de futuras aprendizaxes.

Bacharelato

Preparamos aos alumnos para o futuro, creando conciencia dun mesmo e facilitando as ferramentas para a vida en sociedade fora da escola.

Trámites de administración

Horario de Secretaría:
De 09:00 a 14:00 horas

Servizos

Servizos e actividades ofertadas pola Escola

Living in English

We teach in English in all school years from Infantil to Bachalerato