Operación Kilo

Estimados amigos:

Como xa vén sendo habitual dende hai moitos anos por estas datas, o Banco de Alimentos de Vigo solicitou á Escola a colaboración solidaria nunha nova campaña de recollida, a xa coñecida “Operación kilo”.

Serán os alumnos e alumnas de 2º de ESO os que se encargarán de recoller e  seleccionar todo o que o alumnado aporte.

Agradecemos que sexan alimentos envasados e con caducidades elevadas por se non se reparten de forma inmediata ( aceite, arroz, pasta, leite, fariña, garavanzos, lentellas, conservas, azucre, productos típicos do Nadal, etc). Evitade no posible os envasados en cristal porque resultan fráxiles á hora do seu transporte.

Durante o luns e martes da seguinte semana  (días 12 e 13 de decembro)  habilitaremos un espazo para que os nenos e nenas traian o que desexen. Esta é unha acción solidaria que os profesores estimamos como unha parte importante da educación dos nosos rapaces, e dende aquí instámosvos a que nos axudedes a facerlles ver o importante que é compartir con quen o precisa.

Moitas grazas de antemán pola vosa colaboración.

Un saúdo.

Os profesores